Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie obalu, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného emailu na reklamacie@ampal.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju následne riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.

Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom formulára, ktorý vyplňte a pošlite spolu s tovarom do 48 hodín.

Reklamácia tovaru v záručnej dobe
Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím formulár a vyplnený nám ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu AmPal. Tovar zasielajte čistý. Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (originál faktúry, doklad o zaplatení, záručný list).

Vyplňte formulár a tovar zašlite na adresu:

Mgr. Peter Páleš – AmPal

Kafendova 3361/3

038 61 Vrútky

Tovar neposielajte na dobierku, balík vráti prepravca spať odosielateľovi.

V prípade akýchkoľvek otázok, pripomienok a návrhov nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám pomôžeme.

Reklamovanie tovaru a záruka
Záručná doba na všetok tovar v našej ponuke je 24 mesiacov. Reklamovať je možné len tovar zakúpený na stránke www.ampal.sk 

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu a reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte.

Formulár odošlite elektronicky čo najskor a vytlačený ho pribaľte priamo k výrobku pri jeho odosielaní.
Reklamácie riešime do 30 dní. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru (odstránenie vady) alebo výmenou tovaru.